רק ביחד ננצח! עוזרים לבעלי עסקים לחזור לשגרה עסקית מצליחה פרטים מלאים כאן

מה זה מיתוג, למה צריך מיתוג ואיך עושים את זה נכון?

תמיד שאלתם את עצמכם מה זה מיתוג ואף אחד לא ידע לענות לכם? במאמר הזה שלפניכם, ננסה לתת לכם תשובה מדויקת מה זה בעצם מיתוג טוב ואיך הוא משפיע על העסק שלכם

תוכן הפוסט:

תמיד שאלתם את עצמכם מה זה מיתוג ואף אחד לא ידע לענות לכם? שמעתם עשרות גרסאות שונות ומשונות כשאף אחד לא באמת נותן לכם תשובה ברורה ומדוייקת מה חשוב לעסק שלכם?

אז בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, במאמר הזה שלפניכם, ניגע בפרמטרים שצריך לשים עליהם את הדגש בשביל להיות מותגים ולתת לכם תשובה מדויקת מה זה בעצם מיתוג טוב ואיך הוא משפיע על העסק שלכם.

אז מה זה בעצם להיות מותג?

בשונה ממה שרוב העולם חושב: מיתוג זה לא לוגו וכרטיס ביקור! נכון, לוגו זה חשוב, אבל זה לא מה שיהפוך אתכם למותגים. אז מה זה כן מותג?

כשאנחנו מדברים על מיתוג לעסקים אנחנו שמים דגש בעיקר על להבין מהו העסק ואיך הוא תורם לעולם.

מיתוג מורכב מ 2 פרמטרים חשובים מאד, שכל אחד מהם יש לו השפעה חזקה על ההצלחה של העסק שלכם.

איך הלקוחות שלנו יראו אותנו ואיפה הם יפגשו אותנו?

הדבר הראשון בלהיות מותג זה להשקיע בתדמית. תדמית נכונה כוללת בתוכה מעטפת מותגית מדוייקת שמותאמת אישית למותג שלכם, חשיבה על כל הפרטים הקטנים שיגרמו ללקוחות שלכם להרגיש שייכים למותג שלכם וכמובן לחזור אליכם שוב ושוב ולהמליץ עליכם לחברים שלהם.

הדרך הנכונה למתג את עצמכם היא אכן ליצור מעטפת כללית שמתחילה מיד עם המפגש הראשון עם הלקוח: זה יכול להיות במודעה בפייסבוק שהוא נתקל בכם, או במודעה בעיתון (מה זה בכלל?), דרך המיתוג של המשרד שתשדר ללקוח מקצועיות ותעניק לו תחושה שהוא הגיע למקום שאפשר לסמוך עליו, ואפילו בסיום ההתקשרות אפשר לשלוח לו מסרון SMS קטן ולפנק אותו עם איזה הטבה קטנה שתרגש אותו ותגרום לו להרגיש שייך למותג.

איך אנחנו נתפסים בעייני קהל היעד שלנו?

הדבר השני שצריך לשים עליו את הזרקור, הוא להבין מהי נקודת הבידול של העסק שלכם. בין אם אתם נותני שירות ובין אם אתם בעלי עסקים מתחומים אחרים, לכל עסק יש נקודת בידול ייחודית שאין למתחרה שלו ובהמשך גם נראה דוגמאות.

עם תדמית מותגית נכונה בה אנחנו מבליטים את נקודת הבידול של המותג ושמים אותה בחזית המותג לאורך כל הדרך דרכה אנחנו יוצרים אוטוריטה למותג שלנו. (אוטוריטה = דמות או במקרה שלנו עסק בעל סמכות שאפשר לסמוך עליו, מותג מוכר ומקובל במקצוע או בתחום שלו).

את הבידול נוכל לנכס לעסק שלנו ובכך להפוך להיות היחידים בשוק שמביאים תוצאות בהתאם לבידול שלכם, ואפילו אם יקומו לכם מתחרים, תמיד תהיו אוטוריטות – כי אתם התחלתם את השימוש בנקודת הבידול.

אוהבים דוגמאות? אם נשאל חברים איזה שואב אבק הוא הכי טוב? רוב הסיכויים שיענו לנו מיד דייסון בלי לחשוב, אם נשאל מי החברת אלקטרוניקה הכי טובה למחשבים או טלפונים חכמים, סביר להניח שנקבל תשובה מרוב מוחץ שיצביעו ישר על אפל. זה בעצם אוטוריטה, מותג שאפשר סמוך עליו בעיניים עצומות.

מה יוצא לעסק שלנו כשאנחנו ממותגים?

אז אחרי שהסברנו לכם מה זה מיתוג נכון שכולל בתוכו תדמית עם מעטפת מותגית מדוייקת שמבליטה את נקודת הבידול שלכם מהמתחרים שלכם ויוצרת אוטוריטה למותג שלכם בעצם הפכתם להיות מותג 🙂

ברוכים הבאים!

אז עכשיו באה השאלה הגדולה מה זה נותן לי להיות מותג? למה לא להיות עסק רגיל ולהרויח כמו עסק קטן ומצליח?

מכירים את זה שאנשים מוכנים לשלם יותר על מוצר מחברה מסויימת למרות שיכול להיות שחברה מתחרה מציעה את אותו מוצר באותה איכות אבל ביותר זול? (הדוגמאות שציינתי לעיל יכולות להיות דוגמאות מעולות גם כאן)

ובכן רבותי, זה מותג!

אפשר וצריך לקחת כסף על מקצועיות וניסיון אבל ברגע שאתם מותגים אפשר לקחת כסף רק על עצם היותכם מותג! כי עם מיתוג נכון ומדויק שכולל בתוכו תדמית עם מעטפת מותגית מדויקת שיוצרת למותג שלנו אוטוריטה, אנשים ישלמו לכם על עצם היותכם מותג בלי לרדת לפרטי פרטים כי הם סומכים עליכם בעיניים עצומות ויסכימו לשלם כל מחיר העיקר להיות חלק מהמותג שלכם ולהיות שייכים לקהילה מכובדת שמחזיקה במוצרים של המותג שלכם.

תהליך מיתוג לא מסתיים ביום שבו נהפכנו להיות מותג אלא להיפך, תהליך מיתוג רק התחיל וממשיך לאורך כל חיי המותג ופעם בתקופה צריך לרענן ולשנות את המיתוג בהתאם לשינויים שעובר העסק, הרי אנחנו לא נשארים באותה המשבצת אלא תמיד מתפתחים למחוזות חדשים, אם זה לתתי מותגים בעסק, או לשירותים נוספים שלא היו לנו לפני כן בעסק, אם זה שהעסק גדל באופן משמעותי ויש נקודת בידול שיותר מתאימה כרגע, או בכלל תחום אחר שהכנסנו לעסק שלא היה בעבר וצריך להתאים את המיתוג לעסק החדש.

ותמיד צריך לזכור את המשפט: ״מותג, אף פעם לא מספיק מותג״.

אצלינו בסטודיו SEEPLUS אנחנו לוקחים עסקים ומאפיינים להם את העסק, מזקקים את הבידול שלהם ויוצרים להם שפה ויזואלית מותגית באופן שמשקף את הערכים והתכונות של העסק שלהם. אם גם אתם עסק שרוצה להיות מותג, אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים בטופס יצירת הקשר כאן למטה. לחצו כאן

<< למאמר הבא

פרמטרים של UTM – מה הם? למה הם חשובים ואיך להעביר אותם באמצעות טופס של אלמנטור?

למאמר הקודם >>

טריגר של ״קרא עוד״ עם אנימציה חלקה

מחפשים תוכן איכותי ומעניין בנושא דיגיטל ועסקים?

קבלו תוכן איכותי היישר לתיבת הדוא"ל שלכם
עם הצטרפותך למועדון המנויים של SEEPLUS, הסכמת לקבל מאתנו הודעות באמצעות דוא"ל ו SMS או בכל אמצעי דיוור.
אנחנו לא מעבירים את הפרטים שלך לאף גורם חיצוני!

דברו איתנו ותתחילו להרויח!

השאירו כאן את הפרטים שנוכל להשיג אתכם, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.