רק ביחד ננצח! עוזרים לבעלי עסקים לחזור לשגרה עסקית מצליחה פרטים מלאים כאן

בנית אתר לעסק שלך? זו רק ההתחלה, הגיע הזמן לעשות ממנו כסף!

עסקים רבים נתקלים בקשיים בקידום העסק שלהם בדיגיטל, וכתוצאה מכך, השקעה כספית נאבדת. במאמר הזה אפרט 3 צעדים שבאמצעותם תוכלו להזניק את העסק שלכם.

תוכן הפוסט:

עסקים רבים נתקלים בקשיים בקידום העסק שלהם בדיגיטל, וכתוצאה מכך, השקעה כספית גדולה בשילוב עם הזמן שהוקדש להקמת האתר, נזרקים לאשפה ומובלים לדראון.

ישנם שיטות מוכחות לעשות כסף מהאתרים שלכם, כך שאם גם אתם נתקלתם בקשיים בקידום העסק שלכם בדיגיטל, אני ממליץ לכם לקרוא את המאמר הזה עד הסוף.

במאמר הזה אפרט 3 צעדים שבאמצעות יישום כל אחת מהם תוכלו להזניק את העסק שלכם, ולקבל תדמית רצינית של מותג מצליח בעולם דיגיטלי שכולו טוב.

ערך, ערך ועוד פעם ערך

אנשים אוהבים לקבל בחינם, והקהל הישראלי הכי אוהב לא לצאת פרייארים, ולכן הוא חוקר ודורש עד שהוא מוצא את האחד לעבוד איתו.

כיום, כשהעולם מוצף במידע, ועסקים רבים קמים ונופלים מידי יום ביומו, הדרך המרכזית למשוך תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים הינו ע"י הענקת ערך חינמי, כך שברגע האמת הוא ידע מי הוא "הרופא המומחה" אליו הכי כדאי ללכת ולטפל בקשיים שלו.

זה יכול להיות כל עסק, החל מאינסטלטור יחיד שבא לטפל לכם בצנרת בבית, דרך עסקים שמגלגלים עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש, כולם כאחד צריכים את הלקוח שיבוא ויבחר בהם בין כל שאר המתחרים, והענקת ערך חינמי הינו הדרך הטובה ביותר ללכוד את תשומת הלב.

ערך חינמי יכול להיות בכל האמצעים: אם זה פוסטים באינסטגרם, סרטוני הדרכה ביוטיוב, מאמרים מקצועיים בבלוג ועוד ועוד… חשוב גם להתאים את המדיה החברתית שלכם לאופי המותג, כך שעורכי דין שפונים לעסקים פחות יפרסמו בטיקטוק וברשתות לצעירים, ויותר יעדיפו מאמרים מקצועיים, וכן להפך, כל מותג לפי המיתוג שלו.

חשוב שתתנו באתר שלכם אופציה להרשם לרשימת התפוצה שלכם. אנשים ישמחו לקבל ממכם טיפים ורעיונות, כמו קופונים ומבצעים היישר אל תיבת המייל / ה SMS שלהם.

זמן = כסף.

בדור שלנו כיום, כשיש עודף מידע והכל מגיע אלינו במהירות שיא שרק הולכת וגדלה מיום ליום, חשוב שלא נלאה את הלקוחות שלנו ונביא לו את המידע הדרוש לו באופן מיידי.

הנה 3 פרקטיקות שישפרו את חווית המשתמש שלכם בנושא:

האתר חייב להטען במהירות (מקסימום 2 שניות).

המידע הראשוני חייב להיות מוצג כבר בפתיחת האתר.

תנו ללקוח אופציה ליצור איתכם קשר כבר בפתיחת האתר.

סטטיסטיקות מוכיחות, שמרבית אחוזי הנטישה באתרים, נובעת עקב טעינה איטית של האתר, כך שחשוב מאד לטפל בנושא הזה הרבה לפני דברים אחרים שנראים חשובים.

שיפור מהירות יכולה להעשות ע"י תוספי וורדפרס מומלצים כמו wp-rocket וכדו', או בדרך המומלצת ביותר: ע"י איש מקצוע מנוסה בתחום.

אצלינו ב SEEPLUS אנחנו מקפידים שכל האתרים שלנו יהיו מהירים מאד, ומשתמשים בכל הפרקטיקות החיוניות לקבלת תוצאות גבוהות בגוגל.

ואם כבר מדברים על גוגל, חשוב לציין, שגוגל מורידים בקידום האורגני אתרים שלא עומדים בציונים גבוהים, כך שאם חשוב לכם קידום האתר שלכם, תתחילו עם שיפור מהירות.

במה אנחנו טובים יותר?

האלמנט המרכזי של מותג מצליח, הוא נקודת הבידול.

נקודת הבידול, היא אותה נקודה שאתם טובים בה יותר מהמתחרים שלכם, וממצבת אתכם כפתרון חסר תחליף לכאבים של הלקוחות שלכם.

באתר, תוכלו לכתוב את הערך המרכזי כבר בפתיחת האתר, כך שאנשים יקבלו את הבידול שלכם וישר יבינו למה לבחור דווקא בכם.

חשוב לזכור – וזאת בהמשך למה שכבר ציינו לעיל – שבדור של עודף מידע, חשוב לתת את המידע החיוני "ביד ומיד".

תמיד תצאו מנקודת הנחה, שהלקוחות שלכם שחיפשו את המוצר שלכם בגוגל, הגיעו לעוד תוצאות חוץ מהאתר שלכם, ופותחים 5-10 דפים מתוצאות החיפוש, ומה שהכי מוצא חן בעיניהם ומרגיש להם טוב, בו יבחרו.

סיכום

לסיכום, חשוב לזכור כלל מנחה אחד: אנשים קונים עם רגש. הלקוחות שלכם יבצעו מחקר לפני שיקנו את המוצר שלכם, ואם המתחרים שלכם נתנו להם את הערך שהם מחפשים, הם יפנו אליהם.

אצלינו ב SEEPLUS אנחנו יושבים עם הלקוחות שלנו, לפגישת מחקר מתחרים ואסטרטגיית בידול, ומביאים את הערך המרכזי שלפעמים הלקוחות שלנו גם לא יודעים ?, הכל בשביל שהלקוחות שלנו יקבלו את השירות הטוב ביותר ויצליחו בעולם הדיגיטל רווי המתחרים.

אם גם לכם יש עסק שרוצה להצליח בדיגיטל, אתם מוזמנים להשאיר לנו פניה בטופס למטה, או ליצור איתנו קשר באחד מדרכי יצירת הקשר המצויינות למטה.

<< למאמר הבא

אסטרטגיה שיווקית: איך בונים אותה וכיצד תשפיע על ההצלחה השיווקית שלכם?

למאמר הקודם >>


Warning: Use of undefined constant length - assumed 'length' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/872437.cloudwaysapps.com/bsgxcymsua/public_html/wp-content/plugins/code-snippets/php/snippet-ops.php(582) : eval()'d code on line 130

מחפשים תוכן איכותי ומעניין בנושא דיגיטל ועסקים?

קבלו תוכן איכותי היישר לתיבת הדוא"ל שלכם
עם הצטרפותך למועדון המנויים של SEEPLUS, הסכמת לקבל מאתנו הודעות באמצעות דוא"ל ו SMS או בכל אמצעי דיוור.
אנחנו לא מעבירים את הפרטים שלך לאף גורם חיצוני!

דברו איתנו ותתחילו להרויח!

השאירו כאן את הפרטים שנוכל להשיג אתכם, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.