רק ביחד ננצח! עוזרים לבעלי עסקים לחזור לשגרה עסקית מצליחה פרטים מלאים כאן

למה חשוב שהאתר שלכם יהיה מהיר בשביל שתוכלו למכור יותר ולשפר את חווית הגלישה? | מאמר אורח

תוכן הפוסט:

יש קשר ישיר בין זמן טעינת האתר לאחוז המבקרים שעוזבים מיד לאחר שראו עמוד אחד בלבד. עיכוב של אפילו כמה שניות בזמן טעינת הדפים הוכח כבעל השפעה מהותית על שיעורי היציאה מדף הבית. מהצד השני, המבקרים יבלו יותר זמן באתרים שלא לוקח להם יותר מדי זמן להיטען. אם חברה רוצה להגביר את מעורבות המשתמשים והמרות, היא חייבת להבין היטב את הקשר בין שיפור מהירות אתרים ושיעורי היציאה מדף הבית. על מנת להצליח בשוק הדיגיטלי התחרותי של היום, חברות חייבות לתת עדיפות לאופטימיזציה של אתרי האינטרנט שלהן למהירות.

איך מהירות טעינת אתר טובה תשפיע על חווית משתמש?

דבר אחד ניתן לומר בוודאות: ככל שהאתר נטען מהר יותר, כך טוב יותר, מכיוון שהמבקרים אינם צריכים לחכות זמן רב עד שהתוכן יוצג בדפדפן, הדבר נכון במיוחד עבור בעלי מכשירים ניידים. אם האתר נטען לאט מאוד, אז לפי העמדה הרשמית של גוגל, אתר כזה עלול לאבד את מיקומו בתוצאות החיפוש.

מהירות טעינת האתר צריכה להיות בטווח של 1-5 שניות. אם המהירות חורגת מטווח זה, אז כדאי לשים לב למה זה קורה ואולי כדאי לבצע אופטימיזציה לה יש השפעה ישירה על שיפור חווית גלישה למשתמשים.

כיצד לבדוק את זמן הטעינה של האתר שלך?

אל פי הסטטיסטיקה אם האתר יפסיק לשים לב למהירות טעינת העמוד, אז עד 60% מהמשתמשים יתחילו לעזוב (אם הטעינה נמשכת יותר משלוש שניות).

בעזרת PageSpeed Insights של גוגל ניתן לבחון מהירות אתר גם לאתרים במחשב וגם לנייד. בהתחלה התוצאה הכוללת מוצגת בסולם מ-1 עד 100, כאשר 100 הוא מצב אידיאלי בו מהירות ההורדה שואפת לאפס, ולעיתים ניתן להגיע אליה.  ישנן מגוון תוכנות נוספות המאפשרות לבחון את מהירות טעינת האתר שלכם, אבל מה שחשוב באמת זה הדגש על שיפור מהירות אתר ברגע שאתם מזהים כי מהירות הטעינה של האתר שלכם יורדת מתחת ל-3-5 שניות.

איך למצוא את אנשי המקצוע המתאימים לכם לשיפור מהירות אתר?

ישנן דרכים רבות המשפיעות על שיפור מהירות אתר, אבל כדי להביא את האתר שלכם לטעינה האופטימאלית מומלץ לפנות לאיש מקצוע המומחה בתחום האופטימיזציה. שיפור מהירות לאתרים רוני קוקליטסקי יעשה את העובדה באופן המקצועי ביותר תוך בדיקת המאפיינים העיקריים המשפיעים על מהירות טעינת האתר שלכם:

דחיסת דפים גדולים-

ניתן להשתמש בכלי GZip בשביל זה. על ידי הפחתת כמות הנתונים ניתן להגביר את מהירות הטעינה של האתר.

שינוי פורמט תמונה-

תמונות גדולות מאטות את טעינת הדפים, מומלץ להשתמש בתמונות JPEG 2000, JPEG XR ו-WebP. תמונות בפורמטים אלו ייטענו מהר יותר ויצרכו פחות רוחב פס מאשר PNG ו-JPEG.

אלמנטים נוספים מגדילים את זמן טעינת העמוד. אתה יכול לצמצם את זמן ההורדה בכמה דרכים:

  • להסיר אלמנטים מיותרים המעמיסים את האתר (תמונות, קבצי JavaScript);
  • לשלב כמה אלמנטים ל-CSS sprites;
  • להשתמש במטמון (הדפדפן ישמור נתונים במחשב ויטען אותם במהלך ביקורים חוזרים ונשנים באתר).
  • לפשט JavaScript וקוד CSS

זמן טעינת האתר משפיע על מספר הביקורים, המיקום בתוצאות החיפוש וההמרה. אם לדפים לוקח זמן רב לטעון, למשתמש קל יותר לעבור לאתר אחר. אם אתם רוצים להשפיע על שיפור מהירות אתר שלכם, צרו קשר עם מומחה בתחום שיפור מהירות לאתרים רוני קוקליטסקי.

<< למאמר הבא

בנית אתר לעסק שלך? זו רק ההתחלה, הגיע הזמן לעשות ממנו כסף!

למאמר הקודם >>

כפתור הוספה לסל בליסטינג של ג׳ט ובלופ של אלמנטור

מחפשים תוכן איכותי ומעניין בנושא דיגיטל ועסקים?

קבלו תוכן איכותי היישר לתיבת הדוא"ל שלכם
עם הצטרפותך למועדון המנויים של SEEPLUS, הסכמת לקבל מאתנו הודעות באמצעות דוא"ל ו SMS או בכל אמצעי דיוור.
אנחנו לא מעבירים את הפרטים שלך לאף גורם חיצוני!

דברו איתנו ותתחילו להרויח!

השאירו כאן את הפרטים שנוכל להשיג אתכם, ואנחנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.